Trend IV - fantasy IRL - kiedy zacierają się granice pomiędzy światem rzeczywistym a wirtualnym i o co chodzi z tą Mangą? 0

Trend IV Fantasy IRL

Jak uciec od rzeczywistości?

Nierówności społeczne, polityczne zawirowania, wyobcowanie a może nuda skłaniają ludzi do zrywania z „realnym światem". Sposoby na wyłączenie się z „reala” mnożą w niesamowitym tempie – Internet i jego nieskończona przestrzeń, wirtualna rzeczywistość, media społecznościowe.
W 2019 roku konsumenci zaczynają bawić się zacierającą się granicą między światem realnym i wirtualnym, a firmy korzystają z okazji i dołączają do tej zabawy!

Trend IV Washpapa - świat realny i wirtualny

Przykłady?

Producent gier komputerowych Blizzard zaangażował w jednej ze swoich gier społeczność, dzięki której zebrał i przeznaczył prawie 13 milionów dolarów na badania nad rakiem piersi, sprzedając specjalny kostium dla jednej z bohaterek gry.

W restauracji jednego ze statków wycieczkowych na stole pojawia się wirtualny szef kuchni poprzez zamocowane na suficie projektory. Kucharz przygotowuje w spektakularny sposób dania główne i desery, które po zakończonym show wnoszone są przez „prawdziwych” kelnerów na stół. 

Czy całkiem realny przykład pewnej signapurskiej piekarni Tiong Bahru Bakery, która we współpracy z Tiffanym zaaranżowała wystrój swojej kawiarni korzystając z kolorystyki tej znanej marki biżuterii i wykorzystując sławę filmu Śniadanie u Tifanniego, co nie jest pewnie niczym nowym, sprawiła że ludzie robili sobie tam zdjęcia, haszowali je w odpowiedni sposób i wrzucali do sieci. Sami popatrzcie ile w internecie jest ich zdjęć ;-) O to również chodzi w połączeniu świata rzeczywistego z wirtualnym.

Mielibyście pomysł jak zaangażować swoich odbiorców łącząc te dwa światy?

Chyba nie wystarczy zadrukowanie washpapy dziełami artystów mangi i anime? ;-)

Może po prostu wystarczy pozostać autentycznym i nie zamęczać swoich konsumentów trendami … ;-))))

Komentarze do wpisu (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl